Photoshoooot

Längre inlägg om praktiken kommer i helgen. Loooovar.

Idag har jag klarat av det sista i svenska B, nämligen muntliga nationella provet. Det gick rätt bra. Hade skrivit ett föredrag på knappt sex minuter om curlinggenerationen och ungdomar på arbetsmarknaden.

Till helgen åker jag hem, och en hel del saker från lägenheten följer redan med, då morfar är snäll och tar med släpvagn. Tror jag ska fota hela lägenheten. Buhuuuu..

Idag har jag tränat agility med Godis, han har blivit sååå duktig. Både hoppar och springer tunnel nu! :) Anna Wetterlöv var så snäll och fotade Godis åt mig idag. Supervackra bilder, lyrisk! :) se själva!

Nu ska jag sova, Godis är supertrött ikväll efter både träning och fotografering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0