We made it all this way



Om man kollar runtom sig, så inser man att kärlek faktiskt finns överallt.

Love, actually.

Jag har haft en underbar dag med tacomys med mina fina vänner, tränat med Godis, tvättat och städat. Nu ska jag träna, efter det en dusch och ta hand om mig själv lite grann. Sen ska jag titta på Wallander 21.00, inte att missa!

Jag mår så bra just nu. Och jag har insett att jag vill jobba med djur. Nu är det bara att hålla i, SLU's intagningspoäng är rätt så höga, rätt så..


I rymden finns inga känslor,
där pratar Simon och Jennifer om den här känslocirkeln. Om hur lätt det är att gå från CP lycklig till att bli ledsen, de ligger så otroligt nära varandra. Den stämmer så bra. Och jag ör faktiskt lite rädd, för att det ska bli så. En vän till mig, var med om det här förra veckan. Jag frösöker nu att bygga någon slags mur, som gör det svårare att trilla över. För det vill jag verkligen inte. Jag tycker den är bra, och ni som inte har sett filmen ska göra det på en gång. Gå och hyr den, ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0