För dig ska jag, göra det tusen gånger om

En fullkomligt awesome dag. Jag har vait ute och gått med Godis, tvättat OCH varit på gymmet. Så fruktansvärt skönt! Älskar att träna.

Godis har provat på viltspår för första gången. Han var riktigt duktig. Det var rolgit att se honom spåra, han arbetar väldigt fint med nosen. Han fick ett spår på 35-40 m och ett på bara 10 m. Han är inne i en kombination av känsmognad och spökålder nu, vilket inte är helt lätt för honom. Han sköter sig otroligt bra. Han var liiite osäker i skogen men det jobbade vi bort på ett bra sätt. Snart ska vi ut och spåra igen!

Nu ska jag ut och göra några apporteringsövningar med honom. Om några dagar ska jag introducera honom på stoppsignal. :)


snygging vovve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0