Har gått genom livet med en övertygelse, att jag satt något spår som har haft betydelse.

Imorgon åker jag till Ludvika. Jag och Godis tar bussen till Karlstad för att åka tåg via Hallsberg hem till Ludvika. Ska bli så skönt! Imorgon är det religionsprov, vilket ska bli skönt att få gjort. :)

Helgen kommer innehålla lite viltspårsträning och eventuellt en tripp till Monica, på Sort Guld. Jag ska också jobba med mitt Dog Project, som vi har på engelskan.

Igår åkte vi ut i skogen och spårade, bruksspår, halva spårgruppen. Godis var toppenduktig, vi gjorde två provspår. Liggtiden var nog runt en timme. Han var faktiskt en liten stjärna! Han höll sig inte helt i spårkärnan men hade trots spökåldern god fart och hans nyfikenhet att spåra tar helt överhanden över vissa eventuella skogsrädslor. Han var toppenmodig! Tyvärr hade det dykt upp ett litet oväntat besök i godis belöningsskål i slutet av andra spåret, en stoooor fluga som iten ville flytta sig från köttbullarna. Hahaha.. jag vickade ut belöningen på marken! Godis blev glad. :)

Idag slutade vi vid lunch, Vi stannade också och plockade svamp fick ihop 6 små påsar med förvällda kantareller, det bara kryllade i skogen!

Nu ska jag sova, Godis sover redan. Natti!



Vackra Lego


Kommentarer
Postat av: Mami

Korrigering!!! "Vackra & duktiga Lego" ska det stå!!! <3 ;)

2011-09-29 @ 23:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0