Alla har vi gjort fel nån gång.

Det viktiga är att våga be om ursäkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

taaack! bilden är somsagt gammal men jag gillar den ;)

jo, han är faktiskt jävligt söt, men jag skulle vilja ha den här PUFF pälsen på honom(då kan man ju fråga sig varför jag klippte honom) men grejen är den att han har ju stressmage, så när han bajsar så fastnar allt i pälsen och det blir världens tovor, därför testade jag detta :)

2011-09-24 @ 12:43:14
URL: http://discoboogie,blogg.se
Postat av: Anna

Så sant min kloka vän! Men det brukar vara det svåraste för många, att be om ursäkt. Hoppas du hinner prata en sväng ikväll, jag saknar dig!

2011-09-25 @ 13:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0