Minns varje ord, varje rad jag skrivit. En längtan så stor, minns varje dag jag lidit.

Var i Västerås igår med mamma, Marie-Anne och Leonora. Vi var på nya Erikslund köpcenter, det var verkligen stort och fräscht! Jag köpte skinnskor till höst/vinter. Köpte också Nike löpartights, ett par svarta och så köpte jag en rosa Nike träningströja. Supersnyggt och behövligt! Jag köpte en fin tröja med spets på axlarna, en långärmad svart. Köpte också lite saker på IKEA, bland annat en kudde, och nya sängkläder! Sen köpte jag ett mjukisdjur till Godis, en liten mus som vi ska ha när vi tränar. :) En häftapparat och annat sånt man behöver från IKEA. En servetthållare..vadå vuxenpoäng liksom?! Kände mig precis som en tant när jag skrev om det..

Idag har jag varit på lunch med mamma och Annika, och på eftermiddagen tog jag med mig Valdo och Pi till agilityplanen för att träna. Jackobyten med Valdo och tunnel med Pi. Han är en riktig modig kille den lilla fluffiga. När jag satte ner honom på backen på planen så sprang han iväg i hög fart, och sprang runt över nästan hela planen!

När jag kom hem tränade jag apportering/lydnad med Godis. Stadgeövningar med tydliga instruktioner för honom. Jag kastade bland annat dummies som jag själv hämtade. Vi avslutade med att träna fotgående. Han var riktigt duktig idag!

Ikväll är planen att få lite plugg gjort, så att jag itne har allt kvar tills slutet av veckan. Imorgon förmiddag ska jag och Lego ut och springa!


Sugar.


Kampsheltie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0