Ludvikaludvikaludvikaludvika

Dålig uppdatering, dåligt med internetuppkoppling i lägenheten. Det är anledningen.

Nu har jag precis skrivit prov. Sista uppgiften innan lovet. Nu finns det ändå lite lugn i mig igen. Igår var jag och David i skogen med Godis, vi tränade att han ska ha fokus på oss vart vi går. Vi gjorde också ett godissök. Det var mörkt och han är inte ett dugg skogsrädd längre!

Under lovet väntas:

  • Uppstartande av agilityträning med Pi
  • Träna apportering tillsammans med mami och Lego
  • Börja kolla på balklänning
  • Shoppa i Västerås, IKEA bland annat
  • (Plugga liteeeee)
  • Vid tid, en tripp till bästa Josefine och fira födelsedag
  • Träffa vänner
  • Massor med spårträning med Godis -Öka längden på spåren -Fortsätta med motivationsökning på spårpinnarna.

Det ska bli skönt att komma he ett tag, saknar familjen, hundarna och vännerna. Och snart är jag tillbaka i Forshaga igen! Mami och Pi kommer och hämtar mig och Godis vid ett.


Gosesnuffshund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0