En fluffig boll i tre vackra färger

Idag har varit en bra dag. Med massa plugg färdigt, som jag i helgen kan plugga in i min hjärna. Det låter som en bra idé. Imorgon efter skolan blir det att städa klart mitt rum. Packat har jag gjort ikväll. Mys med mat blev det tillsammans med Josefine, Lollo och Ida. Sen film. Björn Gustafsson. Han är snygg och fruktansvärt rolig. Karisma, eller vad säger du Lollo. Jag glömde däremot bort mina få timmar av tvättid. Kan bli så ibland.

Imorgon åker jag med tåget från Karlstad vid 15.41. Är i Ludvika vid 19 tiden. Ska bli skönt. Godis får öva sig på att åka tåg! Superkillen.


Varje minut, varje sekund.


Jag har funderat mycket på det där med vänskap. Vad fantastiskt det är. Och hur många otroligt fina vänner jag har här.
Är väldigt rädd om er. Allihopa. Och glad att ni finns. Lycka i hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0