Min slutgiltiga studentmössa, iallafall nästan



Gå in för att kolla på mössan i 3D! :) Den går att snurra !
http://www.abcgruppen.se/dela-din-mossa-pa-facebook/?id=721294626416

Är osäker på om jag ska ha det där fodret, men tycker det är traditionellt och bra! Är dessutom glad att jag fått en stor del av klassen att komma överens om att vi ska ha färgen på stenen fram lika. Som blev grön, det är vår inriktnings färg. Annars är jag toppennöjd! Har fått ned priset en hel del också nu, vilket behövdes. Som en annan student ska skriva på sin mössa: Fan vilken dyr mössa! ;)

Har varit ute i skogen idag med Godis. Gjorde en upptäckt. Tog av honom kopplet när vi gick längs älven och sa "här". Det är vårat jaktfotskommando. Och han gick bredvid mig totalt klockrent! LÖS? GODIS? Ja, det är SANT! Längs en sjö dessutom, med en retriever. Hurra! Han börjar bli duktig. Vi gjorde också godissök i träd och på marken. Så tränade vi inkallning och koppelgående!

Nu ska jag alldeles strax hämta tvätten, den är klar. Är inte roligt om den blir inlåst, har hänt förut då man lätt glömmer bort tiden. Därför kör jag med alarm nu.

Saknar alla där hemma. På lovet ska det bli mycket hundträning, träffa släkt och vänner, familjen och David. Ska bli skönt att släppa skolarbetet för en stund!

Har även betalat min studentkryssning nu. Äntligen är det gjort.


Samarbete - fart - koncentration ♥ foto: Malin Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0