Smärta

Ibland är allt så himla bra! Och ibland märker man det knappt, hur bra man har det och hur bra man verkligen mår. Man märker inte hur bra det har varit förrän det händer något, eller förrän det försämras. Jag har blivit duktig på att uppskatta att jag mår bra, och på att vara nöjd. Inte hela tiden tänka på att något skulle kunna vara bättre. Men det har nästan varit lite för bra för att vara sant ett tag. Nu gör det lite ont i mig igen, jag känner mig orolig. Det är svårt att må bra då. Bara man vet varför det inte känns bra och varför man är ledsen så tycker jag att man ska få vara det. Låta det läka med tiden, liksom. Tänkvärt, jag vet många som bara låter sig själva vara ledsna och nere, ofta, utan att egentligen ens veta varför, eller ha någon anledning.

utan  d i g , skulle jag vara  b o r t t a p p a d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0