Shrek

Det har varit en härlig dag. Jag har varit ute och gått med hundarna i ca 1 och en halv timme, det var soligt och riktigt skönt väder! Jag hade endast mina träningskläder, underställströja och min varmare träningströja. Superhärligt! Hundarna var glada. Lego hade på sig sin nya rosa Y-sele från Hurtta (nya lifeguard serien). Han är superfin i den färgen! :)

Nu på kvällen har jag nästan bara tagit det lugnt. Träning med hantlarna har jag hunnit med, och städning av mitt rum. Ska bli skönt att krypa ner i en nybäddad säng ikväll. Jag älskar att sova! Och att känna mig utvlad på mornarna är underbart.

Nu kollar jag, mamma och Gustaf på Skrek 2. Den filmen är ju såå gullig! Väldigt bra musik och så välgjord.

Shrek till åsnan: Äsch, sluta sura!
Åsnan: Sluta sura? Har du själv mätt ditt PH-värde på sistone?

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Träningsväst, även den från Hurtta Lifeguard serien. Den rosa är supersnygg! Västarna finns i samma färger som produkterna till hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0