Mys

Färjestad vann första matchen igår, underbart! :)

Efter en ganska tung dag gick jag ut och gick med Lego coh Divino när jag kom hem. Efter 40 minuter funderade jag på om jag skulle gå ännu en sväng men det började genast regna och jag gick hem. Tänkte att det var nog meningen eftersom regnet kom!

Sen har jag tagit hand om hundarna lite ikväll och nu har jag redan gjort mig klar för att gå och lägga mig. Så resten av kvällen blir det mys i soffan under en filt med en kopp te! Mysigt!

Godis sitter nu och väntar på ett varsågod kommando när man ställer ner hans matskål. Duktig! Han kan nästan stå fritt nu också. Jag och mamma ska försöka fotografera honom så det kommer förhoppningsvis lite nya uppställningsbilder på bloggen snart. :)

Ha en underbar kväll, det ska jag ha!



Har hittat en underbar klänning ! :) Snygg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0