Ishallen

God kväll..haha!

Idag har vi även haft trevligt främmande av Leonora och Marie-Anne. Vi fikade på lite kladdkaka och annanaspaj och hade trevligt. :) Efter det åkte jag och mamma till ishallen, Fredrik och Gustaf var redan där, Gustaf skulle spela match (som laget tyvärr förlorade). Jag hade med mig Godis och miljötränade honom! Tänk vad han är stabil, lugn och trygg av sig! Han gick utan problem rätt in i ishallen, självsäker som han är, och upp för trappen som liksom är så man kan se ner genom trappen (många hundar brukar tycka att den är väldigt otäck). Han är ju faktiskt fantastisk! Sen sov han i ishallen på en filt.

Här kommer lite bilder från ishallen.



Gustaf


Godis i ishallen (oredigerad)

hjärta.
Erika

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbart att du börjat blogga igen vännen! Hoppas jag får se din godis snart, han låter toppen :) Kram på dig <3

2011-03-14 @ 11:29:08
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0