Inspiration

Godmorgon! Börjar inte förrän klockan 10 idag så hann med en lugn och skön morgon. Har druckit en kopp med grönt te, som var gott.

Ikväll ska jag ut med hundarna och gå direkt efter jobbet och sen ska jag till mormor med mamma, på PartyLite ljusparty. Det blir allt trevligt, hade tänkt ta med Godis för miljöträning. :)

Har en hel del inspiration just nu vad gäller klädfronten. En jeansskjorta måste man ju bara införskaffa sig! :)

Har nästan glömt bort att jag har ett par nya tights. Men de är i lägenheten! Inte helt lacktights, men typ mönstrade såna. Snyggt!


Kommentarer
Postat av: josefine

igår köpte jag en jeans skjorta på lindex, så fin! :D och så lunch på vivaldi såklart ;) men var inte lika mysigt utan dig! <3

2011-03-24 @ 09:51:55
Postat av: tildaa

Svar; taack! :) hittade bakgrunden på google, haha ;) förresten har du fin blogg också! :)

2011-03-24 @ 12:43:30
URL: http://vildatildaa.blogg.se/
Postat av: Erika

åh, vad underbart ! :D jag ska också skaffa en, sjukt snyggt med naturfärgat skärp i midjan och stora armband :D åh , saknar dig ! <3

2011-03-25 @ 16:28:42
URL: http://icaerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0