Flathams Shwåll Å Båll

Nu ska jag börja blogga lite iden. Iallafall en del, så mycket man hinner och har lust med. Har haft otroligt lite motivation till bloggen då hemsidan slutade fungera. Och den fungerar fortfarande inte. Men då ser jag chansen att bygga en ny och bättre hemsida vilket jag håller på att fixa just nu.

Vi har ett nytillskott i familjen, en liten flatvalp från Gunilla i Piteå (Kennel Flathams). Han är underbar, en riktigt härlig individ. Han har en positiv och glad inställning, och han är otroligt framåt! :) Vi är glada att ha honom här i Dalarna!

Mamma och jag har varit ute och fotograferat idag. Här kommer lite bilder från detta. Han är en riktig liten snygging!







Hjärta
Erika

Kommentarer
Postat av: Josefine W

Underbart söt, underbart söta! :D

2011-03-13 @ 10:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0