Färjestad!

Idag känner jag mig som en solstråle. Jag har varit ute och gått, samma runda som tog en timme igår, på 40 minuter. Inte lika blött idag! Hade med mig både Divino, Valdo och Lego. Duktiga killar!

Sen har jag tränar armarna med hantlarna, jag är himlans duktig alltså. Jag är så på gång. Är glad att jag verkligen lät förkylningen i vintras gå över innan jag nu börjar träna igen. Känner mig kärnfrisk! Jäklar vad roligt det är att träna då!!!

Nu ska jag skynda mig in i duschen. Sen ska jag kolla på hockey. Nu håller vi på färjestad allihopa! FBK!

Färgade håret i söndags, mörkare bruns. Känner mig lite osäker på vad jag tycker. Ska prova platta håret ikväll, sen ska jag besätmma mig om jag är nöjd eller inte.

HÄR HÅLLER ALLA PÅ FÄRJESTAD!




Bils: http://google.se (bilder, färjestad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0