Tjuvarnas jul

Julkalendern i år verkar ju supermysig! När mitt internet imorse äntligen ville vara med igen, kunde jag se andra, tredje och fjärde avsnitten. Den verkar vara en riktig julkalender! :)

Jullovet närmar sig med stormsteg. Jag vill hinna träffa David, eventuellt i Lidköping, träna massor med hundarna, och bara ta det lugnt och mysa med familj och vänner under julen! Göra sånt man ska, umgås, dricka glögg, bara titta på julgranen och ha det allmänt gott! Åka pulka, träffa vänner och familj, pojkvän, träna mig själv och träna hund, tillsammans med det andra kommer bli en toppenkombination. Jag längtar! :)

Kvällen har avslutats med en ansiktsmask och en lussekatt med lite glögg. Nu ska jag sova. Godnatt!


Myslego kommer hit i en vecka - lycklig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0