Julstädning

Har julstädat och det har blivit otroligt mysigt! Imorgon ska jag städa mitt rum klart och sen blir det vinterpromenad och träning med hundarna. Med Godis tränar jag stadga och lydnadsgrunder till apporteringen. Med Pi är det främst kamp och olika handlingövningar inför agilityn för tillfället. Vi har kampat ur två tänder redan, haha.

Jag har introducerat kontaktfälten med Pi nu. Det var i söndags då jag var med mamma och Fredrik i Västerås. Jag hälsade på Josefine och hundarna och vi tränade. Efter det så anslöt jag med familjen igen som var hos vännerna Eva och Magnus. Vi hälsade på dem och deras lilla 4 månaders son Loah. Söt! En härlig söndag! :)

Snart är det julafton. Helt otroligt vad snabbt det går! Jag har fått en otrolig julklapp av Davids mamma. :))

Lägger nog in några bilder och skriver några rader innan jag lägger mig eller när jag vaknar imorgon bitti.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppar verkligen du har tid att prata ngn kväll, saknar dig! Å hälsa familjen så gott ifrån mig!! Kraaam <3

2011-12-20 @ 21:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0