ta min hand och kom , så går vi vidare

Josefine kom igår. Var härligt att få träffa henne igen, äntligen. Äntligen kunna gå ut på promenad och prata igen. Tur att vi ses snart igen! Vi hade prpjektarbete idag, och var och hälsade på två dagis. Vårt projekt heter "Hunden, en bra vän till barnen?". Vi vill att barnen ska få chansen att träffa trevliga stabila individer, och vi vill också kunna påverka barnens syn på hundar, positivt.

Annars så har jag praktik. Imorgon ska jag till tandläkaren, innan jag ska till kliniken i Smedjebacken för praktik.

Nu ska jag träna ett kort pass med Godis. Sen blir det ut och springa, helt ensam med musik i lurarna. Skönt. Efter det en dusch och promenad med Godis. Sen ska jag ta det lugnt, innan jag somnar.

David och jag hade igår varit tillsammans i tio månader. Du är bäst. :) Hjärta!


Kommentarer
Postat av: josefine

du är bra du!! :) kom på att jag glömde bort att titta både på stipendiebilderna och pallbilderna.. jag hoppas att jag får se dom i forshaga :D

2011-08-17 @ 20:43:56
Postat av: Marita Alm

Hej Erika! Kul att läsa din blogg att du nu har kommit igång igen .....efter allt elände....vi har gått igenom samma sak du och jag...

Ett kul pojekt ni ska göra en liten sak... det heter INTE dagis det heter FÖRSKOLA...säger förskolläraren Kram Marita

2011-08-29 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0