Västerås och mysigt främmande

Igår kväll kom Mickis förbi för att umgås och idag följa med till Västerås. Vi åkte vid lunch idag och har varit på stan och shoppat samt på nya IKEA på Erikslund. När vi kom fram till Västerås hämtade vi upp bästa Josefine och hon var med hela dagen! Tack för en mysig dag tjejer! Väl på IKEA slutet av shoppingdagen var vi så trötta att vi tog alla genvägar som fanns och åt bara korv, drack läsk och åt godissnören.

Jag köpte någon tröja, en klänning och träningsbyxor. En särskilt cool tröja köpte jag också, och Josefine en likadan. ;) Den som väntar på något gott, kanske kommer en bild på bloggen senare. Hahaha..

Nu har jag precis trimmat Primo, Godis kompis. Nu ska jag ut med hundarna, sen ska jag lägga mig i soffan och kolla på en film innan det blir godnatt. Är otroligt trött.


High Five. Jag och Valdo. Min kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0