Skoljoggen och förkylning

Seeeeeegt med bloggandet, igen. Hur många gånger har jag skrivit det i varenda inlägg nu?! Alldeles för många...

Och det där med bilder som skulle komma i ett inlägg (från introläger, hundträningar, boendet, och underbara Forshaga i allmänhet) efter det förra inlägget kom inte. Jag hann såklart inte. Jag ska se till att hinna det, snart snart snart!

Just nu sitter jag i datasalen, vi har estetisk verksamhet, efter det har vi en timmes svenska. Sen slutar vi egentligen. Men vi ska ha skoljoggen, så vi måste tillbaka till skolan efter någon timme idag, för att gå/springa 5 kilometer. Bra att vi får ha med hunden iallafall. :)

Vi har det toppen i Forshaga, och till helgen kommer jag hemhem. Ska bli rolgit att träffa många där hemma nu, det var ett bra tag sedan. Och sen nästa helg hoppas jag på att Judith Piff kommer hit till Forshaga och hälsar på, hon måste ju bara se hur det är här!! :))

Jag har blivit förkyld, f*n för det. Men men, går väl över snart. Idag är jag allmänt trött också, hoppas på att bli piggare till de 5 kilometrarna...hahaha.

Och GRATTIS TILL JOSEFINE med Stina som vann på agilitytävlingen i söndags (hoppklass 1) och blev uppflytatde i klass II! Superbäst, eller vad?!

Ska blogga mer...bara jag har sett till att plugga lite, städa, tvätta, laga mat och sooova.

Pussss

Kommentarer
Postat av: josefine

Jag fullkomligt älskar mitt liv med dig Erika! <3

2009-09-16 @ 10:30:29
URL: http://josefinewestling.blogg.se/
Postat av: Erika Lindkvist

Åh vad gullig du är Josefineee, jag måste säga, DESAMMA! <3

2009-09-16 @ 23:21:22
URL: http://icaerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0