Pluggdag, jomenvisst

Idag har det varit en pluggdag, minst sagt. På förmiddagen hade vi engelska, och jag och Josefine kom sååå långt på våran låtsasresa till Florida. ;) Vi är nästan klara nu, och det behöver inte vara klart förrän om 2 veckor, helt otroligt.

eftermiddagen fick vi ta med oss hundarna hem från hundstallet och plugga på vårat rasprojekt hemifrån, och då kom jag också igång rejält, och är klar med största delen nu, superskönt verkligen! Det känns tillochmed roligt att plugga med det arbetet och jag vill göra det, snacka om att bli motiverad, detta tack vare att jag fick himla bra idéer idag! :D Tummen upp för mig!

Nu på kvällen har jag och lite folk tittat på tv och tagit det lite lugnt, och snart blir det väl sova antar jag. :) Imorgon börjar vi klockan 8 i hundstallet, inte riktigt roligt...men vi slutar däremot klockan 12, det är mycket roligt.

Och snart ska bloggen bli ändrad, för den är så fuul för tillfället. :) Det fattas bara tid, sen du!

Pusss

Kommentarer
Postat av: josefine

vi är bäst på plugg stumpan ;k

2009-09-23 @ 11:06:23
Postat av: Anna & Flatgänget

Så duktig du är som pluggar:D Tänkte tala om att nu är det drygt 5 veckor kvar tills vi träffas:D:D <3 Saknar dig i massor!!

2009-09-23 @ 16:49:08
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0