Ny bloggdesign, javisst

Äntligen lite ordning i bloggen. Nu kanske jag får ännu mer lust till att blogga, hurra! :))

Men ännu fattas en snygg header, vilket jag inte kan fixa när jag inte har photoshop i denna dator. Måste fixa en snygg header sen, och även ändra bakrundsfärgen till någon passande! När jag äntligen fått det lite som jag vill.

Dagen har varit lugn, med mysande i sängen lääääääänge ända framåt klockan 13.00...oops. ;) Frukost i sängen, med ensam mamma söker och idol. Härligt värre var det! Hjärta den morgonen, den behövde jag, verkligen.

Sen har dagen sett ut såhär, lugnt, lunch, hjälpa Veronica med trimning av Baccus (hennes flatte) och sen bjöd Josefine på kvällsmat. Det blev ostfyllda tortellinis med ketchup och gurka. ;) Vadå studenter???!!! Hahaha...

På kvällen befann jag, Josefine och Veronica oss hos Tina där vi tittade först på en Wallander, sedan promenad med hundarna, sen blev det en Beck. Mysigt hörrni!

Nu ska jag sova, det har varit en lång men skön dag. Hörs imorgon!


Pusss, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Veronica Wihman

Tack för hjälpen gullsnutt!:D<3

2009-09-28 @ 10:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0