Happyface?

Jag vet att det går dåligt med bloggandet...verkligen. Men som sagt man ska ju inte blogga när man inte har lust till det. :) Men nu har jag blogglust igen, hurra!

I Forshaga har jag det bra, jättebra faktiskt. Men dte går ju inte att komma ifrån att jag itne får träffa kompisarna så ofta som jag vill, och att jag saknar lilla söte Tio pojken som är så saknad. Mitt hjärta!

Jaja, tillbaka till Forshaga, jag har det verkligen bra här, vi håller ordning i lägenheten och vi diskar, städar och handlar på ica. Wow vad vi låter vuxna, snacka om att ta ansvar. ;)

Vår klass, som heter HSPG 1 (hundsportprogrammet 1) är underbar också, helt otroligt! Vilken sammanhållning, de flesta kände ingen och flyttade bara hit, och nu säger många "Vadå, kände inte ni varandra innan????". Då är det faktiskt väldigt häftigt att kunna svara "Nej, det gjorde vi inte." :) Det är det som kallas att finna varandra. :) Kul!

Hundarna är i hundstallet på dagarna, och det där med att vara instängd ensam vet jag ju att Divino haft lite svårt för. Men han har gjort så stora framsteg på två veckor att jag knappt tror det är sant, och för tillfället går det ruskigt bra. Härligt VinoPino!

Nu kommer Josefine hit och vi ska titta på Idol. Med popcorn och allt! Skriver mer ikväll, och då kommer det bilder på lägenheten också. :)


Såhär mysigt hade jag när jag kom hem från skolan idag. :) Slappa med hund vid fötterna och juice, kan inte bli så mycket bättre. :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0