Bad hair night? Oh no...

Nu sitter jag här efter en minst sagt hetsig eftermiddag och kväll! Puuh! Skoljoggen har vi haft idag, och vi fick ha med hundarna, det var toppenbra verkligen! Men vi blev lurade av lärarna att det skulle vara 3 kilometer istället för 5 som det var tönkt...vet inte hru många som gick på det. Men jag, Josefine och Ida gick såklart på det...och jublade! Rätt åt oss kanske, slöhögar. ;) Vi sprang nästan hela de 4,7 kilometrarna, jag är imponerad! Vi är också idioter ska jag erkänna, som äter ett halvt kilo vindruvor innan start, ett halvt kilo var...

Efter skoljoggen, som var slut runt 16.30 var det prisutdelning, och plötsligt var klockan 16.35 och jag och josefine kom på att vi skulle med bussen till veterinären vid 17.05, från Forshaga centrum! Och innan det skulle vi till stakllet och hämta hundarna...bråttom blev det! Men till slit, efter mycket krångel hann vi med bussen, och flera byten var det både för att komma dit och hem. Dessutom missade vi bussen vi skulle tagit hem, och fick vänta i en och en haalv timme. typiskt oss...men är imponerad att vi lyckades ta oss dit och hem! Hurra till oss iallafall!!! För er som itne vet, så har Divino slagit ur en insisiv (framtand) på övre raden när han skulle hämta träapporten när vi tränade lydnad. Det var därför vi var hos veterinären i Solstaden. De beslutade att den ska opereras bort den 29:e. Vilken tur jag har som har en underbar vän här som följer med och ställer upp, hjärta på dig! Vi satt på stationen, drack coca-cola och åt choklad medans vi väntade. ;)

Nu har jag äntligen åde kagat mat, varit ute med Divino och duschat, nu ska jag sova! Måste bara klaga lite, hur kan det vara så att ALLTID då man duschar på morgonen innan skolan blir håret att se ut som ett helvete, men om man duschar på kvällen, blir det så bra som det bara kan bli? När man ska gå och borra ner huvudet i en kudde och inte ens har någon nytta av det?! Varför är det så? Det kanske är så att håret blir bäst när man inte tänker på att det skja bli fint, vad vet jag. Ikväll var iallafall en sådan kväll!

Nu ska jag sova i mitt fina hår. ;) Imorgon kommer jag se ut som ett troll igen, haha!

Puss godnatt

Kommentarer
Postat av: josefine

KLart att jag följer med på dina äventyr ;)! <3 x en miljon till dig sötaste Erika!

2009-09-17 @ 16:14:55
URL: http://josefinewestling.blogg.se/
Postat av: Ica-Erikaa

Du är så go Joseifne. ;) Man ska inte ta det förgivet, jag är så glad att du gör det! En triljon <3 till dig. :O

2009-09-21 @ 11:00:33
URL: http://icaerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0