Andra avenyn och ny hemsida?

Jag sitter i skolans datasal med bland annat Ida och Josefine. Det har varit en lång dag känsn det som, jag är jättetrött och det ska bli skönt sen att gå hem och bara ta det lugnt. Divino är lika trött verkar det som. Han sover ovh sover, det är mycket intryck hela tiden, man får inte glömma det. Det har nog varit otroligt mycket för honom udner de senaste veckorna här i Forshaga. Vad duktig han är, när jag tänker efter. Dessutom lugn i boxen under dagarna! Skönt!

När vi ska gå hem sen så ska vi till mig och titta på förra veckans avsnitt av Andra avenyn på datorn. Det ska bli mysigt, blir säkert popcorn också. ;) Mumsii!

Vi skulle slutat 17.00 idag tror jag, men vi fick sluta runt 15.30 istället. Det var efter veckobesiktningen, som gick bra. Det känns alltid skönt efter att man kollat igenom hunden ordentligt och putsat på dem!

Försöker uppdatera hemsidan också med lite resultat, samt nya bilder och sådär. Det är ju höst nu, och itne sommar längre.  Glad Sommar på förstasidan borde kanske därför tas bort...hahaha. Det är ganska svårt att sköta hemsidan härifrån Forshaga, ajg inser hur låst jag är när jag itne har alla bilderna här som jag vill använda, plus att ajg itne heller har Photoshop. Illa faktiskt...måste lösa det där sen så att det blir lättare att uppdatera!

Känns också onödigt att lägga ner så myckettid på hemsidan när jag ändå funderar på att bygga en ny, på en annan sida framöver. Jag är itne speciellt nöjd där jag bygger min sida nu, och det är väl lite av en amatörsida också. Frmatidsplaner, men skulle verklgien vilja ha en ny hemsida så småningom!

Nej, nu ska jag fortsätta uppdatera klart!

Puss

Kommentarer
Postat av: Julia

jaaa, det där piczo suger!!

2009-09-21 @ 21:33:58
URL: http://blogg.juliapettersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0