Mycket att göra

Det är hela tiden mycket att göra, suck säger jag om det. Jag är inte lika positiv idag som vid förra inlägget, men jag är iallafall medveten om det.

Jag har iallafall trimmat Lego idag, och pluggat så att jag nästan är klar med det. Skönt! Under dagen var jag i Borlänge med mamma, trevligt var vad det var! Köpte en blomma till lägenheten, eller två när jag tänker efter.  Dessutom så köpte jag en adventsljusstake till köket. :) Ikväll, eller snarare nu, ska jag börja packa inflr hemresan till Forshaga på måndag. Ska bli skönt, jag saknar Forshaga!

Nej, nu ska jag packa. Sen imorgon ska jag trimma diezel inför utställningen i Grängesberg.

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0