Höstlov

Det känns som att det varit ganska mycket att göra såhär innan höstlovet. Jag har tvättat så att alla kläder är rena, och så har jag storstädat Divinos hundbox. Alla hans filtar, mattor och fällar är också tvättade. :) Skönt att komma tillbaka till en ren box.

Efter vi slutat ksolan ska jag städa lägenheten, så har jag det gjort också. För jag orkar bara itne komma tillbaka till en lägenhet med tusen kilo hundhår och damm och skit och gammal mat i kylen (den kommer vara gammal om en vecka om jag inte tar reda på den...).

Vi slutar klockan tolv idag så nu sitter jag hemma och ska plugga lite svenska, sen blir det att åka till matsalen och äta.



Till mamma

Det är sant att jag kommer sakna alla här jättemycket till höstlovet, men det ska bli lite skönt att komma hem till dig och familjen, för jag har saknat er med. :)


Pusssss

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag kommer sakna ihjäl mig efter dig<3

2009-10-23 @ 14:01:33
URL: http://josefinewestling.blogg.se/
Postat av: Ica-Erikaa

Och jag kommer sakna dig honey <3

2009-10-23 @ 15:59:47
URL: http://icaerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0