Första advent



igår.

Mysigt ska det väl vara, men det var itne samma sak att vara i Forshaga då, faktiskt. Men det lyser iallafall en adventsljusstake i köksfönstret nu, och det är jättemysigt. Tiden går så fort, tänk att det är första december imorgon också!

Jag åker ju till Ludvika i helgen, och då ska jag ta med lite mer saker hit till Forshaga, och så har mamma köpt en julstjärna till vårat fönster. Jättegulligt!

Idag i skolan har vi haft handling och utställning hela dagen. Både teoretiskt och praktiskt. Det var roligt, dessutom så var Divino jätteduktig idag när vi tränade. Han har itne varit så duktig under hela året när vi tävlat, eller under någon träning sedan vi flyttade hit. Kändes jätteskönt att han kanske taggat till lite på junior handlingen igen, för vi har verkligen kämpat tillsammans! :)

När jag tog fram det bruna utställningskopplet blev jag att sakna Lego jättemycket, han som blivit så duktig när vi tränar handling. Något som kan göra mig så otroligt glad är när jag tränar med honom, den positiva lilla chokladpralinen! :)

Nu ska jag handla lite, sen blir det att laga mat.

Pusss

Kommentarer
Postat av: Lego "Chokladpralinen"

Inte ska du sitta där och sakna mig! Vi ses ju snart. Då ska jag pussa dig så där som bara jag kan - och sen kan vi gosa i soffan! Vad tror du om det? Bara du inte brer ut dig - för jag vill ha bästa platsen!

Nosgnugg - vi ses snart! Längtar...

Din vän Lego

2009-11-30 @ 22:34:06
Postat av: Lego "Chokladpralinen"

2009-11-30 @ 22:36:40
Postat av: josefine

du är alltid lika söt erika! :)

2009-11-30 @ 23:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0