Vårvårvår!


Glada flickor !

Imorse när jag vaknade sken soooolen när jag drog ner rullgardinen! :) Jag kände mig så glad, och på grund av den inställningen blev denna dagen underbar!!! Härligt va?! Efter skolan följde jag med Judith hem, vi hade mysmys med pop-corn och Topmodel :)

Gårdagen blev det jag, Judith, Stefan och Mickis som gick hem till Judith och tittade på skräckfilm, HJÄLP! Vi har det som arbete i skolan på svenskan, och som VG/MVG ska vi göra en filmanalys på en skräckfilm, så vad har man för val? Är väl bara att titta! Vi såg på Fredagen den 13...läskigt!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

När du drog NER rullgardninen??? Jag brukar dra UPP den på morgonen jag. :D

haha!

puss å kram

2009-03-19 @ 09:10:33
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0