Underbara cykel

Jag är dålig på att blogga, mycket i skolan. Skärpning! Men jag ska försöka att göra klart det sista på NO-fördjupningen imorgon och sen har jag engelska veckan som kommer, lär bli tufft som vanligt. Annars har jag Columbus-reportaget kvar sedan SO-veckan och ett spanskaprov att plugga till. Men kan det mesta inom spanskan så är ändå inte alltför mycket nu.

Släkten var här och firade mig idag på mammas sida, fick en underbart fin cykel av mamma, Fredrik och bror som det kommer bilder på! Det är en gammal mormorscykel! Sen fick jag en superfin mönstrad väska av modell bag. Andra saker också :)

Just nu är det Wipe out på TV vilket är mycket roligt, minst sagt. Det ska jag titta klart på nu, sen duschen och sen sova.

Godnatt i förskott och puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0