Springtur



Idag i skolan hade vi PISA, någon internationell undersökning som sker i över 60 länder. Det var väldigt seriöst och väldigt svårt...haha! Men vi fick iallafall semla och chokladboll, mumsigt! :)

Det är så härligt väder ute om dagarna, solen skiner och det är plusfgrader och snön smälter bort! Det är så underbart, lovely! Efter skolan så gick jag hem, drack lite aprlsinjuice och sedan tog jag på träningskläderna och tog med mig Divino och tio för att gå ut och springa med anna och Judith. Det var mycket skönt och väldigt trevligt flickor! Måste göras om :) Har även duschar Divino idag och fönat honom, och både Lego och Divino är trimmade.
Tack Mamma!

Nu ska jag gå och dricka världens godaste saft och sen ska jag nog bara ta det lite lugnt :) Blir sova snart!

Godnatt, puss o kram

Förresten så har jag sådan träningsvärk så jag knappt kan röra mig ;) Tack vare pojkarna som höll idrottslektion igår!

Kommentarer
Postat av: Anna

Träningsverk är bra Erika, du märks det att du gjort något vettigt! Vilken tur att du har din mamma:) Jag sliter som ett odjur för att trimma en hel del hundar innan varje utställning då jag inte litar på ngn annan (Läs Carina & mamma);)<33

2009-03-20 @ 20:17:17
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0