Jag har blivit lurad

Imorse blev jag väckt av mamma, utan en aning om vad klockan var.

Mamma: Erika, nu åker jag och Monica till Kupolen.
Jag: Eh...va? (Sovande)
Mamma: Ja, jag och Monica åker till Kupolen, nu!
Jag: Meh, jag vill också med... (sur eftersom att jag insåg att det skulle jag aldrig hinna. Irriterad också över att hon väcker mig för att berätta att de ska åka nu. Antingen kan de väl väcka mig i tid så jag hinner följa med, eller låta mig
sova.
Mamma: Hmm... (går sedan ifrån mig?)

Jag ligger kvar i tältsängen i vardagsrummet (eftersom vi har främmande så sover jag och bror i vardagsrummet och främmandet- Monica med familj,  har våra rum. ) Låg kvar en stund eftersom att jag ville fortsätta att irritera mig lite mer över det som hänt, haha! Kollar sedna på klockan, halv 9??? Kupolen öppnar inte förrän 10, och varför ska de då åka så här tidigt tänkte jag?

Kom ut i köket och mammqa och Monica började skratta, de hade tydligen lurat mig för att se hur fort jag skulle komma upp ur sängen. Alltså låg jag inte kvar och tjurade alltför länge trots allt ;)

Jag hann ju såklart med till Borlänge, och Kupolen, vi hade inte alls speciellt stressigt för att åka dit, vi tog det lugnt och hade bara en skön morgon :) På kupolen köpte jag:

Marinblå chinos- Gina Tricot
SportBH- H&M
Vanlig BH-H&M
Ljusblå/vitrandig kavaj- H&M
Vanligt vitt linne- H&M

Mest nökd är jag med kavajen från H&M, och det var ju också där jag mest handlade idag. När vi kom hem så trimmade vi klart hundarna, och sedan blev det pizza och mys. Har också varit suktig och skrivit klart min Svenska filmanalys, JIPPIE!

Nej, nu måste jag packa klart ingör hundutställningen imorgon i Högbo.

Godnatt, Puss o kram


Kommentarer
Postat av: nadja

hur mycket kostade kavajen? :)

2009-03-21 @ 22:00:56
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe okej. ne jag vill också ha en kavaj :) huhu

2009-03-22 @ 20:43:04
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Fiffi

SV: Aw, tack. Detsamma!

Kram :)

2009-03-23 @ 20:04:43
URL: http://smilefiffi.blogg.se/
Postat av: klara

tack så mycket! jag harn ingen bra bloggperiod just nu så det va kul att höra! din var jöättefin!

2009-03-23 @ 20:19:36
URL: http://woermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0