Härligt

Det har börjat bli vår! Asfalten har kommit fram, det droppar från taken och det är så ljust ute på morgonen! Finns bara ett ord för allt detta, härligt! :)

Idag efter skolan följde jag med Judith hem. Vi tittade på TopModel och sen bakade vi kladdkaka, den blev supermums! Jag har hjälpt till att laga mat hemma också, tis, korvstroganoff och blandsallad blev det. Vad mycket mat jag skrev om idag märker jag!

Nu ska jag dricka te, sen ska jag duscka och ta en ansiktsmask innan jag kryper ner i sängen. Ska bli skönt att lägga sig i nya sängkläder och ett städat rum!  Duktigt av mig faktiskt! Hihi :)

Längtar så fruktansvärt efter sommaren, så laddar upp lite bilder från efter skolavslutningen förra året :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0