Forshaga akademin? Maybe not...

VEM TYCKER DU SKA VINNA LET's DANCE? Själv tycker jag att båda är så värdiga vinnare! Tänk vad duktiga de blivit! :)

Laila & Tobias                                         Magnus & Annika
 
Bilder: www.tv4.se

Jag har blivit helt förvirrad! Magkänslan just nu säger att jag inte ska flytta till Forshaga och gå på Forshaga Akademin och hundsportgymnasiet. Istället stanna i Ludvika och gå Ekologiprogrammet...inte ens NV som jag sökt som andra....om en vecka får vi gå ut på webben och få reda på det preliminära intagen till gymnasierna. Och då tror jag kanske att det blir ett omval för min del...men inte säker....inte alls...

Och nu ikväll har jag inte gjort något mer än att ätit Marieanne, såna godisar med mint och choklad mitt i. Fick dem av mormor och morfar från kryssningen de var på :) Jag tycker mycket om dem! Fredrik är i Leksand på hockey med kompisar och mamma är i Borlänge med mormor, lugnt i huset. Och tråkigt.. :(

Nu tror jag att jag ska titta på Let's Dance, sen ska jag fixa lite inför inofficiella utställningen i ABB-hallen imorgon. Och kolla upp DVD:n till kursen på söndag. Det ska jag göra ikväll...SKA!

Nej, TV nu :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0