Heelg

Äntligen HELG :D

Igår blev det inget bloggande, efter skolan så åkte jag med mamma, Leonora och Marie-Anne till Pärlaffären och gjorde lite smycken. Det var trevligt!

Efter det hämtade vi Judith och åkte hem till mig, åt mat fort för att sedan göra oss iordning och åka till Mickis på fest :D Tack för en trevligt kväll! :)

Imorse hade jag faktiskt ställt klocakn på 9.00 så att jag skulle komma upp i tid och inte sova bort hela dagen. Kom faktiskt upp förvånandsvärt lätt! Matade hundarnqa och gick ut med dom. Sen åt jag frukost och nu ska jag snart ut och gå eller springa. Tror det blir gå eftersom det är så kallt ute...längtar verkligen till SOMMAREN NU!

Puss o kram

SOMMARSOMMARSOMMAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0