Värtmanlandsmästerskapen

Idag var vi ju på Västmanlandsmästerskapen i agility. Det var roliga banor och en rolig tävling över huvud taget, utom att det var så himla kallt. Direkt hundarna sprungit så blev det gå av dem och sätta på dem täcken och in i bilen. Brrr, är alldeles frusen nu efteråt också, det är så kallt i Norberg i hallen! :(

Det blev helt otroliga reultat för min del! 

Divino och jag blev VÄSTMANLANDSMÄSTARE I AGILITY (large) ! :) Inte nig med det så blev Valdo och jag TVÅA! :) En helt otrolig dag och vi gjorde helt otroliga lopp, det var så roligt! Divino är så positiv och Valdo kahn köra med mig trots att Fredrik är domare och står mitt på banan!

Vilka prinsar!

Kommentarer
Postat av: Anne

Grattis Erika!

Du och hundarna är så duktiga!

Många kramar till er.

2009-02-15 @ 20:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0