underbart

Det känns faktiskt helt underbart just nu! Har gått studiefrämjandets utbildning klart igår och idag, vi hade jätteroligt i gruppen och det var supertrevligt verkligen :)

Dessutom har jag fyllt i lappen om min kurs som ska skickas ion till Studiefrämjandet, nu är den klar att skicka, bra Erika ;)

Och så har jag även uppdaterat både min hemsida och Fagersta HU's hemsida + att jag sköter bloggen! Värt en applåd! *APPLÅD* :D

Ikväll funderar jag på stt gå ut och gå, sen ska jag träna lite och efter det bara ha det skönt, titta på melodifestivalen och kanske ta en ansiktsmask och fotbad. Vore så trevligt att inleda lovet med mysdag med träning och lite hemmaspa ;)

Nej, nu ska jag gå och kika efter om jag får med mig ngn på promenad, skriver senare!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0