Sportlov

Äntligen är det sportlov! Efterlängtat, och superhärligt!

Anledningen till att jag inte bloggat är att jag verkligen haft fullt upp med att plugga :( Det har varit jobbigt och alldeles för mycket, men nu är det bra igen. Hade matteprov och engelskaprov igår, det kändes bra och äntligen kan jag släppa det och bara ha lov och må bra! :)

Ikväll blir det ledarutbildning i Norberg klockan 18. Den fortsätter imorgon klockan 9 och sedan är den klar :) Skönt! Då kan jag bara ha lov sen.

Igår var jag i Norberg med mamma, hon går på agility nybörjarkurs med Lego. De var så duktiga! :) Tog även med mig Divino och tränade freestyle med honom och agility en stund efteråt. Han är verkligen go den hunden, helt fantastisk!

Och bara för att jag ska komma ihåg skriver jag att jag ska fylla i en blankett till studiefrämjandet om min freestylekurs, det ska jag göra NU! :D

Puss o kram

Såhär glada är vi för att det änrligen är sportlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0