Myskväll

Ikväll blir det myskväll framför tv:n med hemmagjorda hamburgare och let's dance, efter maten blir det en stor godisskål :) Godisförbudet börjar ju på måndag igen, så det gäller att passa på... haha :D

Och bilderna kommer inte på mina kläder idag heller, eftersom att jag satte i oladdbara batterier i batteriladdaren. Så nu är den nog överhettad och förstörd den också... sk*t också...

Dessutom pratar jag i telefon med Anna för andra gången idag, och det är alltid lika trevligt :) Vi pratar om allt mellan himmel och jord, och idag hamnade vi i en disskussion om hur vi träffades...och att vi träffades genom internet är något vi verkligen inte kan förstå. Ingen av oss tror ju på riktig vänskap genom internet...eller?

Nej, nu blir det tv och mys, har ju redan missat en del av Let's Dance.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg :D

2009-02-28 @ 00:13:46
URL: http://bitoffrida.blogg.se/
Postat av: Anna

Vänskap genom internet måste jag nog faktiskt börja tro på. Men att vi träffades för första gången i September är inte klokt!:O Det känns som om jag alltid kännt dig ju!:) <33

2009-03-01 @ 12:24:15
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0