My day

Dagen har varit ganska bra. Matte var ju inte speciellt roligt :P Men vi hade slöjd som var helt okej, sen hade vi idrott och åkte skridskor! Vi var än en gång isprinsessor jag och Judith ;)

Efter skolan följde jag med henne hem och jag fotograferade henne. Det blev väldigt fina kort faktiskt!

När jag kom hem senare så pluggade jag NO, och kunde det ganska bra :) Skönt! Sen kom *Anne, Roger och Diezel på besök och jag tränade lite handling/utställning med Diezel. Han är duktig!

Snart ska jag sova, är tröttis!

godnatt, puss o kram

Kommentarer
Postat av: Judith Foitzik

rolig dag! Haha, och jag todde att mitt gosedjur var en krokodil när det var en drake, haha. Tack för att du fotograferade mig. :)<3

2009-02-11 @ 22:19:55
URL: http://twiixxs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0