Min härliga (!) dag

Fick bara lov att sätta dit ett utropstecken idag! Bara frö att det var ett frågetecken igår ;)

Dagen har varit bra, förutom att det var lite jobbigt med matte bara :P Men så är det efter en hel veckas matte, haha. Matlagningsprovet gick bra för min grupp, VG+ väldigt roligt!  Efter skolan följde jag med Judith hem, och vi åt tårta och fikade för att hennes mamma fyllde 50 :) Grattis till Ann-Sofie!

Sedan tränade vi och hade roligt som vanligt :D

Ikväll ska jag titta på Let's Dance! Det ska bli trevligt. Men innan ska jag försöka att packa lite inför utställningen med Elsa imorgon, men jag vet int4e vad jag ska ha på mig! HJÄLP mig! Jag ska ställa sheltie!

Puss o kram
Jag och Judith hoppar stidsmatta ;) SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0