Härlig hundpromenad

Jag har varit ute och gått, alldeles ensam med hundarna :) Men man känner sig inte så ensam, med tanke på att man har de underbara flattarna! Divino och Tio hade jag med mig, som vanligt. Det var så trevligt, vi gick läng en cykelbana 5-6 kilometer med skog på ena sidan och sjön på andra! Mysigt!

Nu ska jag baka kladdkakor tills Gustaf fyller år imorgon, ska göra det på en gång så jag har det gjort...jobbigt att baka när man inte kånner för det. Men blir ju glad när han på sin födelsedag vill ha min kladdkaka, då är det ju bara att ställa upp, haha.

Sen ska jag packa handväskan med pengar, mobil och sånt jag ska ha med mig imorgon så att jag har det klart, och så ska jag ta frma kläder jag ska ha på mig. Det är ju viktigt att jag har något som är både skönt och snyggt :)

Puss o kram

Har ju många bilder från mobilen som är på verkstad nu, så här komemr en av bilderna :)

Våren närmar sig, längtar längtar längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0