Godnatt

Ska försöka lägga mig i tig ikväll, frö att vara pigg imorgon när jag ska iväg- för en gångs skull!  Skulle vara trevligt att orka springa i så många butiker som möjligt utan att svimma ;)

Jag ska duscha nu, sen göra mig iordning lite. Packat väskan och tagit fram kläder har jag redan gjort, det blev grå kjol, kofta svarta strumpbyxor och ett svart linne. Lite pärlsmycken också jag tyckte passade till :)

Så nu ska jag börja göra mig iordning så jag kan ta det lugnt och slippa stressa. Börjar jag göra mig iordning nu kan jag ju ta det lugnt och ändå komma i säng i tid , bra tänkt där Erika ;D

Godnatt, puss o kram

När jag är ute och hoppar med Judith och andra vänner så brukar vi ta snabbmat på mcdonalds ;) Såhär kan det se ut ;)
Jag bjuder på den ärligt talat :D

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

haha tack :) fin blogg din me

jo e tur att de gick bra ^_^ skulle va så himla trist att bara ligga under jorden hela dagarna och tjura :P

2009-02-23 @ 00:11:11
URL: http://LivetsomHenke.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0