Fredag

Nu är det fredag och en skön helg har man framför sig :9 Faktiskt känns det som att på ett lov ska man hitta på saker och det ska liksom hända något, en helg är faktiskt annorlunda... Därför ser jag fram emot denna helg!

Festen igår var mycket trevlig och jag har ju John att tacka för att jag fick komma, så tack till John :)

Jag vaknade 10 imorse och då var jag ute med hundarna, sen plockade jag ltie här hemma. Sen var det Björn Gustavssons film Ett Livsverk och en kopp te som gällde. Nu ska jag dricka en kopp te till, sen ska jag nog gå ut och gå en promenad :) Så himla skönt och soligt väder ute, man blir glad!

Och ikväll, kommer de lovade bilderna på kläderna, kameraladdaren ligger i bilen som Fredrik har till jobbet, men när han kommer hem ska kameran laddas och kläderna ska fotograferas för att läggas ut på bloggen, äntligen!

Nej, teet kallnar,
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0