Februari

Tiden går och det är redan Februari...ojojoj. Det har redan gått 1/12 del av året :O

Idag har jag haft freestylekurs i Fagersta och sen har jag och mamma bara atgit det lugnt :) Väldigt skönt och mys med te. Har faktiskt inte gjort så mycket mer än det idag, och ändå känns det som det varit något hela tiden.

Nu ska jag skriva ner freestyleanteckningar från papper till datorn, sen ska jag ut och springa eller gå. Till veckan har vi två nationella prov, plus att det för övrigt är engelskavecka och en brytdag. Jobbig vecka framför mig tror jag! Och ingen tid för att göra klart SO-arbetet. Tror jag ska göra det ikväll. Jag ska göra klart arbetet ikväll! :S Nu orkar jag inte ha det över mig längre...

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0