Dagens funderare

Låter ganska klyschigt faktiskt, hahaha. Men här kommer en fundering jag grubblat på ett tag:

Jag vill ha fin hy och försöker sköta den så gott jag kan. Faktiskt börjat sköta den mer under senaste tiden, med t. ex ansiktsmask en gång i vekcan. Men igår när jag tog ansiktsmask började jag fundera. För medans jag satt där med masken så åt jag choklad. För er som inte vet det så sägs det att choklad framkallar finnar. Jag sitter alltså och äter choklad (som framkallar finnar) samtidigt som jag har en ansiktsmask (för att slippa finnar). Lite dubbelmoral där. Men sen tänkte jag vidare, så det knakade faktiskt. Jag har ju inget godisförbud under sportlovet, alltså vill jag passa på att äta godis (choklad). Då är det väl bättre att jag äter choklad, samtidigt som jag tar en ansiktsmask. Då blir måste det ju bli som negativa tal:  (1+) +  (1-) = NOLL! Det blir alltså varken bättre eller värre ;) Vet inte om min teori stämmer, ibland är jag faktiskt korkad, (ja jag erkänner). Men tycker faktiskt att tanken är BRA :) Då blir det två ansiktsmaskar nästa gång om jag äter choklad samtidigt ;) För då stannar det ju på PLUS 1,  min hy blir bättre ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: aw :'D har du lagt till mig nu? för det syns icke :* men puss!

2009-02-22 @ 15:37:25
URL: http://llisabs.blogg.se/
Postat av: S A N D Y S P L A C E

Tack så mycket söta :D

2009-02-22 @ 16:52:58
URL: http://sandysplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0