The day is safed

Jag sitter i skolans datasal, har just haft spanskaprov och fick sluta när jag blev klar. Äntligen har man det gjort...det som man gått och suckat över så länge. Nu kan man äntligen släppa det, för det kändes ganska bra också! Jag väntar på Judith och Amanda från tyskan, de slutar om 5 minuter. Då ska vi äta och sedan är det brytdag idag, vi slutar alltså nu, vid halv 12. Jättehärligt! Jag och Judith ska gå ehm till henne först, och starta en tvättmaskin, sen ska vi gå hem till mig och ta hand om hundarna. Laga lite mat kanske också, beror på om maten i skolan är ätbar...den har faktiskt blivit bättre!

Ikväll har mamma Ljusparty, eller Partylite, som det heter. Hoppas att Judith blir kvar då, hon funderade på det. Hon har aldrig varit med på ljusparty och det är faktiskt väldigt trevligt. Vore lite roligare för mig om hon var med också! Och dessutom har jag blivit förkyld....eller jag tror inte det är en vanlig förkylning, jag tror att jag känenr av lite pollen. Men jag vet itne...är inte på topp iallafall så kan inte gå ut och springa idag med Judith idag som det var tänkt. Tråkguit, när man väl kommit igång...Men jaja, vill ju itne missa tävlingarna i helgen. Nu kom Juidith, dags att äta!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0