Mums med bananpaj

Det är mycket som är tråkigt...jag nyser, hostar, snorar och kliar i mina ögon. Halsen gör också ont. Jag tror allt att det är allergi. Dumma dumma allergi. Jag äter iallafall allergimedicin och imorgon ska mamma köpa nässpray som också är emot allergi. Och så käkar jag halstabletter...nu ska jag faktiskt må bra till fredag (agilitytävling i Fagersta) och till på lördag (juniorhandling i Kista, Lilla Stockholm).

Det är mycket att göra också, men imorgon är ju sista dagen kvar i skolan. Ikväll ska jag göra iordning projektarbetet, eller jag har redan gjort det kan man säga. Det är ju min freestylekurs jag haft som ska redovisas för att jag ska bli färdigutbildad instruktör. Spännande! Sen så har jag bara So-arbetet kvar och det lämnar jag till igentagnings-veckan efter påsklovet i skolan. Men Divino ska duschas, och detta måste ske fredag kväll eftersom det är agilitytävling i en minst sagt lortig lokal. Sen ska han trimmas och så ska det packas. Och innan vill jag ju förstås träna med honom, men det blir nog också en snabbis fredag kväll, då jag också ska damma av mina kunskaper inom gruppindelningen av raser, haha ;) Lätt att glömma!

Nej, nu ska jag och familjen dricka te och äta bananpaj med vaniljvisp. Jag har varit duktig och bakat!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0