Minst sagt underbart



Det är så underbart allting! Jag har pluggat en del, men inte alltför mycket. Men känns som jag fått en del gjort ändå, vilket såklart är superhärligt! Gjorde just klart NO-fördjupningen och engelskan denna veckan är jag redan klar med, härligt! Nu är det bara ett spanskaprov kvar att plugga till, på söndag ska jag plugga en stund iallafall. Annars är det bara SO-fördjupningen som jag har en hel igentagnings-vecka efter påsklovet på mig att göra. Bra till mig, hihi! Har också haft alla nationella prov i englska och svenska nu, skönt att ha det gjort också.

Både igår och idag så har jag och Judith tränat och varit ute och sprungit, och det har bara varit skönt, inget tvång och bara underbar vår och skönt att träna. Det är ju så det ska kännas!!!

Och på min födelsedag fick jag i present av flickorna att vi skulle ut och äta, och jag vet att det blir nu på lördag 19.00 på coo coo thai! Söta ni är tjejerna!

Nu ska jag nog packa lite danskläder inför imorgon, sen blir det sova!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Erika

Goa underbara unge! Njut av helgen så ses vi på söndag kväll när jag kommer hem! Vi kan väl höras per telefon också!

Inte stressa - bara njut! Du både behöver och förtjänar det!

Kram

Mamma

2009-04-03 @ 11:19:37
Postat av: Mamma-Malin...

Goa underbara unge! Njut av helgen så ses vi på söndag kväll när jag kommer hem! Vi kan väl höras per telefon också!

Inte stressa - bara njut! Du både behöver och förtjänar det!

Kram

Mamma

2009-04-03 @ 11:23:07
Postat av: MALIN

Vilken härlig bloggdesign du har! =)

2009-04-03 @ 16:52:27
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: MALIN

Åh tackar! =)

Ja det kanske man kan glo på! =) Ha en toppenkväll du med!kram!

2009-04-03 @ 17:35:17
URL: http://haschplanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0